sobota, 11 kwietnia 2015

Hello spring!


Witajcie kochani po niedługiej przerwie. Jak się macie?
Wiosenne słońce za oknem bardzo motywuje, zachęca do dekorowania poranków uśmiechem i kieruje nasze myśli do tego, aby korzystać możliwie z każdej chwili.
Jednak czasami przychodzi ochota na to, aby się zapomnieć i zregenerować leniuchując przez cały dzień.. najlepiej na słońcu! Lepsze samopoczucie gwarantowane. :) Okazuje się to być bardzo potrzebne i właśnie tego teraz potrzebuję.. Takiej beztroski, chooooćby na jeden dzień. :)
Ostatnio myślami często wracam do dzieciństwa, kiedy to biegało się w laczkach po podwórku, nieważne czy ze zdartymi kolanami czy łokciami, ważne, że cały czas znajdowało się na to siłę, a uśmiech od ucha do ucha wskazywał na cieszenie się nawet z najmniejszej rzeczy, z tego tu i teraz.
Dzisiaj przychodzę do Was...może nie z laczkami, ale z luźnym strojem dnia, którego atutem jest przede wszystkim wygoda. :P
Możliwe, że w oczy od razu rzucają się spodnie, stanowią one w tym przypadku główny punkt. Boyfriendy te przedstawiłam Wam już dużo wcześniej i nadal są moimi ulubionymi, pomimo tego, że moje nogi nie wyglądają w nich dobrze. Jestem jednak zdania, że nawet niskie panie mogą sobie pozwolić na takie spodnie i chociaż jedną parę takich ''luzaków'' powinny mieć w swojej szafie. :)
A jeśli już mowa o ''szafie'', to zdecydowanie muszę ją odświeżyć. Zrobiłam wiosenne porządki w mojej kolorówce i produktach do pielęgnacji. Część oddałam, część wyrzuciłam, starałam się posegrować je tak, aby był łatwiejszy do nich dostęp, a używanie przyjemniejsze, bo wiem, że teraz wszystko ma swoje miejsce. (Tak...ciekawe na jak długo?!) 
Wiedziałam, że mam dużo kosmetyków, ale kiedy to wszystko zebrałam razem-zaczęłam się śmiać. Część rzeczy nie została jeszcze nawet otwarta, a ja zastanawiałam się nad kupnem czegoś następnego. Obiecałam sobie, że póki nie skończy mi się dany produkt, nie kupię następnego, a nowości włożyłam do oddzielnego koszyka, aby nie otwierać przed zużyciem innych, niech mnie lepiej nie kusi! A jak u Was wiosenne porządki?
Boyfriendy z Zary połączyłam z klasyczną koszulką z tej samej firmy. Na taką pogodę jaka jest teraz idealna okazała się być kurtka z H&M. Luźny zestaw dopełniłam torebką z frędzlami  i naszyjnikiem również z H&M oraz butami do biegania(i nie tylko) Roshe Run. 
Zestaw prosty, wygodny i klasyczny, takie zestawy lubię teraz najbardziej. Po tym stroju dnia, nabrałam ochoty na coś eleganckiego, także będę robiła coś w tym kierunku. Mam nadzieję również, że czas pozwoli. :) Macie już jakieś plany na wakacje? 
Trzymajcie sie, buziaki!


10 komentarzy:

  1. Skąd okulary?;P I czy to są zerówki? Bo szukam właśnie takich;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam akurat korekcyjne ''Anne Marii'' :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba jest z H&M ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestes z niej zadowolona ? Jest pojemna ? Chce zamowic tylko w kolorze brazu a nie mam mozliwosci obejrzec jej na zywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jestem zadowolona, tylko jak noszę ją na uczelnię to nie mieści za wiele i nie zawsze mogę ją wtedy domknąć, także szukam większej.. :) jedyny minus :) ledwo co mieści format a4

      Usuń
  5. Hej! Mam pytanie ponieważ wybieram się na wesele i nie wiem jakie buty i dodatki oraz fryzura do pistacjowej, rozkloszowanej sukienki, a widzę, że masz poczucie stylu. Pomożesz ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie, wybrałabym do takiego koloru srebrne dodatki, jest wiele teraz naszyjników bogatych w ''świecidełka'' i inne bajery, do tego srebrne bransoletki. W Mohito, H&M jest bardzo duży wybór o przystępnej cenie. Pod jakimś postem też właśnie odpowiadałam na podobne pytanie i napisałam o długim luźnym romantycznym upięciu, np warkocz. Bardzo fajnie też wygląda nawet elegancka kitka :P Wszystko zależy od tego jak się czujesz w danej fryzurze i czy masz włosy podatne na układanie, bo np moje jeśli chodzi to tragedia :) Buciki jakieś jaśniutkie bym wybrała.

      Usuń
  6. a ja mam niedługo wesele gdzie jestem świadkową i nawet nie wiem jaką sukienkę wybrać :( nie mam żadnego pomysłu, pomocy :( :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jakie dodatki będzie miała Panna Młoda, tak żeby jakoś to współgrało ze sobą :D Myślę, że jednak jakiś taki jasny kolorek, pudrowy. :) Żeby nie było kontrastu. Szukaj takiej, żeby uwydatniła Twoje walory, a przykryła co ma przykryć. Jak masz piękne nogi, to je pokaż w sukience rozkloszowanej bez dużego dekoltu. Np :)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.