niedziela, 8 lutego 2015

Pędzle ZOEVA

Nad pędzlami tej niemieckiej marki zastanawiałam się długo, cena niestety odstraszała, jednak czytając tak pozytywne opinie na ich temat stwierdziłam, że się na nie zdecyduję. Nie miałam wcześniej do czynienia z tak dobrymi pędzlami, a że uwielbiam malować to takie w końcu mi się przydadzą. Zestaw ośmiu pędzli z kosmetyczką zamówiłam w Minti Shop. Po przeliczeniu jeden pędzel w tym zestawie kosztowałby na prawdę niewiele. Ja wybrałam zestaw Rose Gold-jest piękny.
Moja pierwsza myśl jak wzięłam je do ręki? Pędzle są porządnie i starannie wykonane, zadbano o każdy, nawet najmniejszy detal. Włosie jest mięciutkie i zbite. Po kilku użyciach już mogę napisać o moich ulubieńcach i o tych, z którymi jeszcze się nie zaprzyjaźniłam.
Moje pędzle są już po pierwszym praniu. Z racji tego, że włosie jest jasne, to ich mycie zajmuje więcej czasu. Czego używam do prania pędzli? 
Potrzebuję łagodnego szamponu dla dzieci i olejku arganowego, ewentualnie szarego mydła. W wodzie zamaczam tylko samo włosie(zgodnie z kierunkiem strumienia wody), na dłoni rozprowadzam szampon, kroplę olejku i zataczam kółka pędzlem. Najciężej pierze się pędzel do podkładu, więc tu pomaga mi szare mydło. Delikatnie wyciskam wodę z włosia, nie ciągnąc za nie oraz odkładam wszystkie pędzle na ręcznik papierowy do wyschnięcia.

127-skośny pędzel, którym konturuję twarz bronzerem
106-pędzel do pudru, mój najmniej ulubiony niestety, albo musi się wyrobić, albo po prostu to nie to, dla mnie włosie zbyt sztywne
102-i tu mój ulubieniec-wystarczy odrobina podkładu, aby pokryć nim twarz, od razu się polubiliśmy
110-genialny pędzel, którym aplikuję rozświetlacz i korektor
142-używam go do rozprowadzania korektora, ale również do rozcierania cieni
317-pędzelek do robienia kresek lub do poprawiania brwi cieniem
227 i 231-pędzle do nakładania i rozcierania cieni, świetnie się nimi pracuje

Nie żałuję, że je zamówiłam, czuję, że posłużą mi bardzo długo, oczywiście jeśli też będę o nie odpowiednio dbała. Cieszyłam się jak dziecko jak przyszła z nimi paczka, bo za zaoszczędzone pieniądze mam takie cuda, wraz z elegancką kosmetyczką. 

Może jakiś makijaż? Buziaczki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.