niedziela, 15 lutego 2015

Nowe cudeńka z Lovely


Witajcie kochani,

Dzisiaj przyjrzymy się nowym wypiekanym pudrom z Lovely. Ja kupiłam wersję brązującą oraz rozświetlającą. Dostępna jest również z różem. Koszt takiego jednego pudru to około 15zł. Nie jest to dużo jak na 12g. Jak je zobaczyłam stwierdziłam, że muszę spróbować, wyglądają pięknie i w opakowaniu i na skórze,
Oba pudry mają drobinki, które na twarzy nie wyglądają tak jakby ktoś nas obrzucił brokatem, wręcz przeciwnie-dają naturalny, subtelny efekt. Puder brązujący zawierający złote drobinki jest idealny do podkreślenia opalenizny, ja także podkreślam nim kości policzkowe, choć z reguły do konturowania powinno używać się produktów matowych o szarawym zabarwieniu.
Uważajcie jednak przy nakładaniu pudru brązującego, przed tą czynnością najlepiej otrzepać pędzel z nadmiaru pudru i dokładnie delikatnymi muśnięciami rozcierać na skórze, aby wyglądało to bardziej naturalnie. Rozświetlacz nakładam tuż nad bronzerem oraz, gdzie chciałabym uwypuklić, wydłużyć optycznie miejsca połyskiem.
Produkty się nie ścierają w ciągu noszenia makijażu, także jestem zadowolona. Śmiało mogę polecić. Efekt możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej.
Trzymajcie się ciepło!

3 komentarze:

  1. http://instagram.com/p/zNiVb_HiRL/?modal=true co użyłaś tutaj do makijażu ust ? wyglądają mega

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. golden rose matowa czerwień, ale się trochę starła :)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.