wtorek, 6 stycznia 2015

O zimowym słońcu



Cześć moje słoneczka!

Na wstępie oczywiście witam Was w Nowym Roku i z głębi serca życzę Wam, aby okazał się lepszym niż poprzedni i pełnym szczęścia. :-)
Przygotowałam dzisiaj dla Was całkowicie na spontanie post ze strojem dnia. Z tego miejsca też dziękuję kochanej Dominice za pomoc w robieniu zdjęć. :*
Ostatnio to mój ulubiony zestaw, zwłaszcza koszula kupiona w Reserved, którą można nosić na kilka sposobów, stanowi również świetne połączenie ze spódnicą. Jest to na pewno jeden z moich ulubionych zakupów. Koszula w kratę tak na prawdę zawsze będzie modna, w swojej szafie mam jeszcze dwie i jestem pewna, że jeszcze nie jedna trafi do mojej małej ''kolekcji''. :) Co do spodni, kupiłam je na poświątecznych wyprzedażach w sklepie Pull&Bear. Długo szukałam takich z wysokim stanem i co znalazłam, to przymierzając je w momencie odkładałam spodnie na miejsce i wracałam ponownie do poszukiwań. Zależało mi najbardziej, aby były one bardzo dopasowane i dobre jakościowo. Te niestety są luźnawe, ale za to jakość pierwsza klasa! Są to spodnie, które powróciły do mody, teraz moim zdaniem je się kocha albo nienawidzi. Początkowo te jeansy miały dziury ''na wylot'', ale myśląc o noszeniu ich zimą poprosiłam mamę, aby je załatała. Teraz wygląda to tak jakby musiało być. :-) Mam zdolną mamę!

Zestaw dopełniłam szpilkami z DeeZee, które są piękne, jednak na dłuższą metę nogi bardzo się męczą, ale to też kwestia tego, że nie jestem do takich butów przyzwyczajona. Na płaszcz z House'a nałożyłam ponczo, które już znacie. Stwierdziłam, że nie będę już w tym roku kupowała szala, tylko wystarczy, że się opatulę tym. No...i kolejna rzecz, którą można nosić na wiele sposobów. :-)








Płaszcz-House
Ponczo-New Look
Spodnie-Pull&Bear
Koszula-Reserved
Buty-DeeZee
Torba-H&M

Do zobaczenia niebawem!

2 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.