czwartek, 9 października 2014

Hello autumn! Strój dnia


I
choć jeszcze letnie słońce przedziera się przez deszczowe chmury, to w powietrzu czuć już lekki mróz. Jest to czas, kiedy trzeba kupić, albo wyciągnąć z szafy swój ulubiony płaszcz czy ciepłą narzutę, w moim przypadku prawie większą ode mnie. :P Ja postawiłam na poncho tej jesieni. Nigdy nie mogłam się do niego przekonać, ale od kiedy je kupiłam ciężko mi jest z nim się rozstać. Myślę, że jest to taka rzecz, którą się kocha, albo nienawidzi. Pomyślałam, że do tego typu stylizacji świetnie pasuje kapelusz, ja swój akurat znalazłam w szafie u rodziców, także nie jest dopasowany idealnie do mnie, jednak jako dodatek spełnia swoją funkcję. Mam jednak wrażenie, że sam kapelusz rodzi skrajne emocje, po tym jak można poczuć na sobie wzrok innych, ten z kategorii ''zdziwionych''.


Poncho jest niczym jak lekki koc, więc wystarczy tylko grubszy sweter, żeby dobrze przygotować się na wczesną jesień. Niestety jestem mega zmarźluchem, więc czeka mnie jeszcze poszukiwanie ciepłego płaszcza na te bardziej chłodne dni. Mam już swój typ, więc wystarczy tylko trafić jeszcze na taki z odpowiednią ceną.




poncho-New Look
sweter-Reserved
spodnie-Zara
botki-DeeZee
naszyjnik-H&M
torba-H&M
Zobaczymy się niebawem! Tymczasem idę czytać Colorado Kid Stephena Kinga, a swoją drogą...polecicie mi jakąś książkę, którą przyjemnie się czyta?




9 komentarzy:

  1. Co studiujesz ? dziennie czy zaocznie ?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ! Przepięknie :) Ja też nosze kapelusz, coś w tym stylu co Ty masz na sobie i masz zdecydowanie racje.. jednak się ludzie bardzo patrzą ;O czekam na nastepny post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post :-) mam pytanie, jesteś zapisana jako potencjalny dawca szpiku? Bo kiedyś mi się zdawało że wstawialas o tym zdjęcie.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj :) Polecam "Hopeless" Colleen Hoover. Książka bardzo fajna myślę, że by się Tobie spodobała i tak jak ja zaliczyła ją do swoich ulubionych. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodawaj więcej postów ze stylizacjami, bo patrzeć na Ciebie to sama przyjemność! :*

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.