piątek, 5 września 2014

Zwyklak, ale jaki wygodny! :-)



Heja! Wybrałam się dzisiaj na spacer z przyjaciółmi, wzięłam też aparat i porobiliśmy kilka zdjęć z nadzieją, że będą nadawały się na bloga. Chciałabym, aby tego typu posty pojawiały się u mnie częściej.. Dzisiaj głównym akcentem są boyfriendy z wieloma dziurami i przetarciami i myślę, że to właśnie one tworzą całą stylizację, także nie trzeba się głowić co do nich założyć. Długo zastanawiałam się nad zakupem boyfriendów, bo niestety skracają nogi, więc dla takich niziołków jak ja to...może być zbrodnia, choć oczywiście nie musi. :P Najważniejsze, że jest wygodnie i czuję się w nich świetnie. :) Ja dobrałam do nich czarny top z Mohito, który kupiłam w lipcu oraz zwykłe białe wsuwane tenisówki.



Top-Mohito
Kurtka-Allegro
Spodnie-Zara
Tenisówki-no name
Torba-Camaieu

Dostałam ostatnio komentarz z prośbą o zrobienie postu z moją ulubioną muzyką. Myślę, że miejsca by zabrakło, gdybym zaczęła wymieniać ulubione kawałki...jest ich po prostu zbyt wiele. Jestem osobą, która kocha odkrywać nowe perełki, najczęściej są to piosenki mało popularne, ale takie przy których mogę się odprężyć i wyciszyć. Generalnie nie zamykam się w jednym gatunku muzycznym, bo uważam, że jest to bez sensu. Postanowiłam, więc wrócić do last.fm, także jeśli macie ochotę to zapraszam, mój login to nakeddream. Dawno mnie tam nie było, więc będę musiała odświeżyć niedługo playlistę. :) Tymczasem mykam spać, bo jutro do pracy, dobranoc! :*

14 komentarzy:

  1. Świetnie kochana! Pięknie wyszłaś na zdjęciach :-) oby więcej takich postów na blogu :-) mogłabyś podać link do kurteczki z allegro? byłabym wdzięczna bo sama takiej poszukuję :-P jesteś z niej zadowolona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze...zamawiałam rok temu, to jest użytkownik venila_pl, patrzyłam, ale już nie widziałam tej kurtki. Ogólnie to przyszła dopasowana, a nawet przy zasunięciu troszkę przyciasna :) jestem bardzo zadowolona, ale szukam aktualnie jakiejś innej już:)

      Usuń
  2. Jaki to jest aparat? :) a spodnie z internetu zakupiłaś? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Olympus e420 :) ale tutaj z obiektywem do portretów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Więcej takich postów! :) A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie mega :) Czekam na dalszy post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :-) mogłabyś napisać jakich kosmetyków używasz do malowania brwi? bo bardzo naturalnie i estetycznie one wyglądają :-) byłabym także bardzo zadowolona jakbyś pokazała na zdjęciach po kolei jak dokładnie je robisz :-) dawno nie wstawiłaś postu o makijażu oczu :-P jakbyś miała czas, to zrobisz lekki makijaż do szkoły? np z różem mogłabyś zrobić, jeszcze Cię w nim nie widziałam a jestem ciekawa jak wyglądasz :-)
    Znalazłaś może już na jesień kurtkę? :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heja, do brwi używam cień brązowy matowy, ja akurat mam z Revlona i podkreślam je skośnym pędzelkiem, wszystko opisałam tutaj http://dreamworkhappiness.blogspot.com/2014/03/moje-brwi-co-i-jak.html :) Cały czas szukam jakieś kurteczki :< Wszystko co mi się spodoba jest nie na moją kieszeń, albo rozmiarowo nie bardzo.. :P Buziaczki

      Usuń
  7. kiedy nowy post ? czekamy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Z niecierpliwoscia czekam na nowy post, ślicznotko! :) Buziaki i pozdrawiam :*
    Wierna fanka :P

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.