środa, 27 sierpnia 2014

Paczuszka z Minti Shop



Hejo! Ile radości, kiedy dzwoni kurier, a chwilę później możesz zacząć rozpakowywać oczekiwaną wcześniej paczkę. :P Stwierdziłam, że potrzebna mi jest porcja rzęs z Ardell i oczywiście dobry klej, który będzie je długo trzymał. Raz na jakiś czas przedłużałam sobie rzęsy metodą 1:1, ale zauważyłam, że po tym osłabiają mi się moje naturalne, dlatego też ostatnio kupiłam sobie odżywkę z 4 Long Lashes i już widzę, że troszkę odżyły.






Co sądzicie o sztucznych rzęsach? Fakt, źle przyklejone czy same w sobie wyglądające zbyt wulgarnie, sprawią, że efekt będzie przerysowany, ale jeśli wybieramy takie rzęsy, które na oku wyglądają delikatnie i naturalnie, to czemu nie? :-) Sztuczne rzęsy Ardell, które wykonane są z ludzkich włosów zamówiłam, ponieważ razem z czarną kreską makijaż oka staje się bardziej wyrazisty, a spojrzenie bardziej otwarte. Kiedyś takie jedno opakowanie zawierające jedną parę rzęs starczyło mi na 2-3miesiące, oczywiście przy odpowiednim dbaniu o nie. Tym razem zamówiłam od razu 3 opakowania, więc starczy mi na kilka dobrych miesięcy. :-) Zdecydowałam się też w końcu na rozświetlacz Badgequo, kosztował on około 10zł, a daje piękny efekt rozświetlenia, bardzo polecam! Możecie zobaczyć z resztą na zdjęciu poniżej.. :)


Szukałam szminki w delikatnym odcieniu różu, która byłaby idealna na codzień, do pracy, czy na wieczór. Wybór padł na niedrogą szminkę z Essence w numerze 13, tym razem nie jest to pechowy numer, bo kolor na ustach jest śliczny, a dodatkowo nie wysusza i nie osadza się w kącikach. Kolor utrzymuje się długo na ustach i schodzi równomiernie. Dodatkowym plusem jest również to, że ma lekką, kremową konsystencję.

Co tu więcej pisać..nie zawiodłam się! :-) Ostatnim produktem, który zamówiłam jest rozświetlająca kredka z Catrice pod łuk brwiowy, która ma podnieść optycznie brwi. Kredka jest dla mojej koleżanki, ale z ciekawości i ja spróbowałam, aby zobaczyć efekt i muszę powiedzieć...chyba też ją sobie kupię! :P Miękka, ale precyzjna kredka idealnie nadaje się do wykończenia makijażu oka i brwi. Jeśli chodzi o paczuszkę to wszystko, tymczasem lista niekosmetycznych zakupów na jesień jest długa... a Wy juz jesteście przygotowane na nadchodzącą jesień? :-) Dziewczyny, jeśli macie jakieś pytania mogę wybrać niektóre i odpowiedzieć na nie w kolejnym poście. Buziaki:*

7 komentarzy:

  1. Ja mam pytanie: czy mogę prosić o post dotyczący konturowania nosa? to mój spory kompleks,chciałabym jakieś wskazówki jak go skrócić i zmniejszyć,a widzę że znasz się na makijażu i mogłabyś mi jakoś pomóc;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się ten temat wkręcić jak będę robiła post z makijażem może. :-)

      Usuń
  2. Tak a propo wcześniejszego wpisu, to polecam zamiast oliwek tego typu co kupiłaś, oliwki dla dzieci :P Są o niebo lepsze i mają lepszy skład :P Tak poza tym to po kim jesteś taka ładna :)? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie, pozdrawiam również!

      Usuń
  3. Zrob moze post z lista ulubionych piosenek, chetnie przeslucham! :) np. top 5, czy 10 :) prosze ;) nie dosc, ze jestes piekna, inteligentna, wydajesz sie byc rowniez bardzo sympatyczna i rozwazna, to jeszcze masz wspanialy gust muzyczny! Jednym slowem ideal.

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj,czy moglabys polecic jakis dobry podklad dla mnie?:) mam 17 lat,cerę mieszaną,chociaz teraz bezproblemowa,jednak 1,5 roku temu mialam duze problemy z krostkami,najgorzej bylo na czole.Uzywam BB under twenty i sprawuje sie bardzo dobrze, ale potrzebowalabym czegos "lepszego" na chlodne dni lub imprezy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam Revlon color stay do cery tłustej, świetnie kryje, a na okres zimowy jest akurat:) Bourjois healthy mix też jest bardzo dobry, bo jest lekki i lekko rozświetla:) unikaj podkładów z parafiną, tak samo kremów

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.