niedziela, 13 lipca 2014

Podkład Verona, Ingrid Cosmetics, Mineral&Lift




Cześć, przychodzę do Was z recenzją mineralnego podkładu. Jest to produkt przeznaczony do każdego typu cery, którego zadaniem jest przede wszystkim nawilżyć i wygładzić naszą skórę.

Podkład ten kupiłam kilka miesięcy temu w drogerii Natura dosłownie za grosze (koszt mniej więcej do 10zł). Wybrałam jasny kolorek w numerze 29:)

1.Co mówi producent?

''Jedwabisty fluid MINERAL SILK&LIFT nawilżająco-wygładzający o długotrwałym działaniu. Równomiernie rozprowadza się na skórze, gwarantując perfekcyjne, naturalne wykończenie makijażu. Dzięki zawartości składników najnowszej generacji, zapewni świeży i młody wygląd na wiele godzin, idealnie maskując wszelkie nierówności i niedoskonałości skóry.''




2. Moja opinia:
Jest to moje pierwsze opakowanie od x czasu, kupiłam go ze względu na to, że potrzebowałam czegoś szybko i w przystępnej cenie. Produkt zaskoczył mnie pozytywnie, bo przy mojej tłustej cerze muszę dobierać podkłady bardzo ostrożnie. Na szczęście podkład ten nie zawiera parafiny, przez co, przy pierwszym nakładaniu byłam spokojniejsza. Producent obiecuje, że podkład ten ma dobrze nawilżać i faktycznie..nie podkreśla suchych skórek, ale również nie zapycha mojej skóry. Co do konsystencji-fluid jest gęsty i zauważyłam, że trzeba nakładać go dosyć szybko, mam wrażenie jakby przy aplikacji robił się bardziej gęsty na twarzy. Ja nakładam go palcami, ponieważ jakoś nie jestem zadowolona, kiedy robię to płaskim pędzelkiem. I tu mowa nie tylko o tym podkładzie. :-) Największe zaskoczenie pojawiło się, gdy zobaczyłam jak dobrze kryje. Co prawda nie mam już takich problemów ze skórą jak wcześniej, ale jednak mam sporo zaczerwienień i przebarwień, które ten podkład ładnie przykrył. Jeśli jednak pojawi się u mnie jakaś większa niedoskonałość, to w takim przypadku używam korektora, bo sam podkład już tak dobrze sobie nie poradzi.


1. Przed nałożeniem podkładu. 2. Po nałożeniu podkładu. 3. Podkład zagruntowany pudrem Creme Puff Max Factor, a twarz wykonturowałam bronzerem z Miss Sporty

Bardzo ważna rzecz! Podkład nie jest matujący, dlatego może delikatnie świecić się na twarzy, dla mnie to żaden problem, ponieważ i tak zawsze później nakładam puder, aby podkład trzymał się dłużej(zamiast pudru można użyć bibułek matujących). No właśnie..jak z trwałością? Nie poprawiam makijażu w ciągu dnia, bo nie mam na to zwyczajnie czasu. Wieczorem, kiedy już biorę się za demakijaż już nie wygląda on tak dobrze jak rano, zwłaszcza kiedy w lustrze widać już zmęczenie po pracy. W takich chwilach czuję ulgę, kiedy zmywam całość z mojej twarzy i mogę iść odpocząć ..Moim zdaniem trwałość zależy od aplikacji(wklepujemy cienką warstwę), od tego co robimy danego dnia, czy naruszamy palcami co chwilę makijaż, czy nie. Dużo też zależy od tego czy wychodzimy tak na słońce, zwłaszcza teraz w lato.. Ja najchętniej nie nakładałabym na taką pogodę żadnego podkładu, jednak jadąc do pracy chcę ''jakoś'' wyglądać. :P Na upalne spacery, czy na plażę obowiązkowo bez podkładu, pamiętajmy jednak o kremie z filtrem!

3.Ogólna ocena:

Jak za taką cenę, jestem zadowolona. Moim zdaniem podkład jest wart uwagi. Jednak nie jest to produkt, który pojawi się w mojej kosmetyczce po raz drugi. Przetestowałam-jest dobry, ale nadal jestem zakochana w Revlonie. Już zamówiłam Photo Ready! Nie mogę się doczekać:-)

Mam nadzieję, że recenzja się podoba, w planach mam post o włosach. :) Buziaki! :*






7 komentarzy:

  1. Opowiedz proszę jak zapuscilas takie piękne pazurki? Zrób o tym post albo odpisz mi w komentarzu piękna! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się nie obgryzać już, nakładałam też odżywkę, była ostatnio w Biedronce:D tylko szybko mi się skończyła i teraz znowu moje paznokcie nie są takie twarde i szybciej się łamią;/

      Usuń
  2. Przepraszam że zawracam Ci głowę, ale chciałabym znać Twoją opinię :-) co myślisz o tym body: http://allegro.pl/modne-body-seksowne-przeswitujaca-siateczka-p29-i4372457417.html ? warto kupować? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ładne body, do rozkloszowanej spódniczki świetnie wygląda, ale jednak popatrzyłabym może w jakimś innym sklepie(zawsze patrzę na opinie przy transakcjach) :)

      Usuń
    2. a powiedz mi proszę jeszcze, które lepsze, to co Ci wcześniej wysłałam, czy to: http://allegro.pl/roseangeltrendy-sexy-skora-body-bluzka-siateczka-i4412445482.html ? :-)

      Usuń
  3. Ja właśnie używam tego podkładu od roku, bo chyba się do niego przyzwyczaiłam ;p a poza tym mam dość problematyczną skórę, która "lubi" się przetłuszczać za szybko, a poza tym co jakiś czas coś mi wyskakuje :/ ale co zrobić, jeden plus takiej cery jest taki, ze nie będę miała tyle zmarszczek, co koleżanki w moim wieku :D

    ale właśnie chyba powinnam spróbować innego podkładu, bo choć jest dobry, to jednak nie spełnia wszystkich moich oczekiwań ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.