wtorek, 1 lipca 2014

Dekatyzowana sukienka?



Heja dziewczyny! :*

Ostatnio pokazałam Wam moje nowości w szafie, ale nie pokazałam Wam jak wyglądają one na mnie i w jakim zestawieniu najchętniej je noszę. Nie wybrałam tym razem zestawu sportowego, jednak ten, który Wam za chwilkę pokażę jest także wygodny, pomimo szpilek i krótkiej sukienki. Trzeba jednak przyznać, że taki zestaw raczej nie sprawdzi się przy wietrze. :P Sukienka jest dekatyzowana,a na pierwszy rzut oka może się wydawać, że to po prostu bluzka ze spódniczką. Czuję się w niej świetnie i na taki model polowałam już dłuższy czas, aż w końcu zostałam jej szczęśliwą posiadaczką. :-) Noszę do niej również sportowe buty i myślę, że to też wygląda w porządku. Teraz wybrałam jednak szpileczki, które również pokazywałam Wam w ostatnim poście, stwierdziłam, że to właśnie w nich zrobię pierwsze takie zdjęcia na bloga. :-) Wybrałam je w cielistym kolorze, ale gdyby, nie moje krótkie nogi zdecydowałabym się na czarne. Te wyglądają równie pięknie na nogach i są mega wygodne, bardzo polecam! A..chyba zapomniałam się pochwalić, mój nowy rowerek-skromny, bo skromny, ale jeździ? Jeździ. :P Jednak przyznaję się bez bicia.. muszę podreperować swoją kondycję. :c Oczywiście nie jest to strój na rower, haha.. i od razu po zdjęciach szybko ubrałam się w najwygodniejsze ciuchy świata, czyli dresy. :-)





Sukienka-allegro
Szpilki-DeeZee
Jeśli macie pomysły na posty, to oczywiście możecie napisać. :) Cudownie czuć Waszą obecność, nawet jeśli jest Was tylko garstka. Pomimo tego, że nie znamy się osobiście, to czuję..takie ciepełko z Waszej strony. To jest..na prawdę przemiłe! Ja również przesyłam Wam moc buziaków i tulę! I pamiętajcie..uśmiechajcie się, choćby nie wiem co. :-) Ja tymczasem kładę się spać. Buźka. :*

8 komentarzy:

  1. Hej :) śliczna sukienka! pięknie w niej wyglądasz :) mam prośbę, mogłabyś podać dokładny link sukienki skąd ją kupiłaś? bo chciałabym kupić sobie taką samą :) i to jest rozmiar uniwersalny? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/farbowana-falbanka-kupisz-siwiec-o-la-la-wloska-i4299569615.html tak, to rozmiar uniwersalny :-)

      Usuń
  2. Może jakiś post odbiegający od tematyki modowej /kosmetycznej ? Np. o akceptacji własnego ciała,pewności siebie lub coś w tym stylu ? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam na dzień kobiet :P ale zastanawiam się nad czymś podobnym niedługo:*

      Usuń
  3. Wiesz może gdzie mogłabym kupić body czarne? chodzi mi bardziej o sklep internetowy :) a ty posiadasz jakieś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm na allegro na pewno są, tylko patrz na pozytywne opinie, żeby i jakość i sama wysyłka była w porządku:) ja mam swoje czarne body, jedne zamawiałam na allegro, a drugie dostałam w prezencie od siostry

      Usuń
  4. Jestes przepiekna i swietnie prowadzisz bloga! Post o kobiecosci i motywacji dodal mi troche wiary w siebie:) czekam na nastepne notki i zdjecia,pozdrawiam serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.