sobota, 17 maja 2014

Urządzenie do pielęgnacji twarzy z Biedronki-hit?

Cześć,
W Biedronce ostatnio natknęłam się na urządzenie do oczyszczania, masowania twarzy i złuszczania naskórka, jednak wstrzymałam się na kilka dni i przed jego zakupieniem poszukałam troszkę informacji na jego temat, które mnie interesowały. Dziewczyny porównują go do Clarisonic, jednak ja nie chcę tego robić, zwłaszcza, że z tym drugim nie miałam nawet do czynienia. :P Zamysł jest jednak taki sam-dobrze oczyścić twarz.



Urządzenie wraz z wymiennymi końcówkami znajduje się w uroczym etui, a w opakowaniu dołączona jest również instrukcja obsługi oraz baterie.




Jeżeli chodzi o same końcówki, to mamy:
1)Nasadkę szczotkową do usuwania martwych komórek i regeneracji tych uszkodzonych
2)Nasadkę masującą do poprawy krążenia i absorpcji kosmetyków
3)Nasadkę lateksową do delikatnego masażu, poprawiającego wchłanianie się kosmetyków
4)Nasadkę z gąbką do równomiernego nakładania makijażu

Urządzenie kosztuje 19,99zł, więc myślę, że warto spróbować, zwłaszcza, że opinie na jego temat są dobre. :) Oferta kończy się 21 maja, albo do wyczerpania zapasów, także spieszcie się dziewczyny. :P Ja już nie mogę się doczekać kiedy go wypróbuję! Moja buzia potrzebuje mega oczyszczenia. :) Lecę wypić herbatkę pokrzywową i pomóc mamie w robieniu ciast na niedzielę. Na sam koniec pozytywna myśl:



Trzymajcie się ciepło słoneczka. :*

12 komentarzy:

  1. Tez kupilam :)))
    Mam pytanie . Przyjmujesz nieznajomych na facebooku ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, bardzo fajny blog i z checia tutaj zaglądam, od dawna odwiedzałam Cie na fbl, później na instagramie i musze powiedzieć, ze jesteś bardzo piekna kobieta i do tego sympatyczna, mam tylko najdzieje, ze odblokujesz instagram, bo uwielbiam na Ciebie patrzeć :) Pozdrawiam i zycze miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dajecie mi motywację, a bardzo jej potrzebuję.. Buziaki:*

      Usuń
  3. I jak się sprzęt sprawuje? Warty swojej ceny? ;) I jeszcze jedno zasadnicze pytanie..dlaczego usunęłaś wszytko z fbl i insta? To dziwne, ale aż miło czasem narobić sobie kompleksów, by móc motywować się do dbania o swój wygląd. W moim przypadku dzieje się tak poprzez patrzenie na osoby Twojego pokroju :P Pozdrawiam ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest całkiem spoko, fajnie masuje :D Co do zdjęć, to troszkę się speszyłam, bo dostawałam niemiłe wiadomości na facebooku, a nawet obraźliwe.. Ale już wszystko odblokowane, teraz tylko czekam na sprawny laptop, żeby tworzyć nowe posty :)

      Usuń
    2. obraźliwe ?? czemu ?
      Przecież normalne zdjecia dodajesz :)

      Usuń
  4. Dziękuje za odp ;* Zaczynam powoli żałować, że nie zakupiłam kiedy była możliwość :(. Można wiedzieć czym te wiadomości były motywowane? Mocno mnie zaskoczyłaś, bo jakoś nie mieści mi sie w głowie, że ktoś miał podstawy Cie obrażać. Jesteś przemiła i skromna.. Panuje powszechna moda na zezwierzęcenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie podkładu używasz latem ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalko nagraj jakiś filmik :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem nieśmiała, haha nie byłby to raczej ciekawy filmik :D

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.