środa, 30 kwietnia 2014

New in #3



C
ześć, dzisiaj przyszła paczuszka z Minti Shop, także postanowiłam zrobić post. :) Już od dawna czaiłam się na te produkty, które za chwilę pokażę. Zdecydowałam się jednak dopiero teraz je zamówić, więc mam nadzieję, że nie będę żałowała, bo miałam oszczędzać.. :P Paczka przyszła dzień po zamówieniu, wszystko było ładnie zapakowane, także jestem pod wrażeniem. :) Jeśli jednak chodzi o same produkty, to już Wam pokazuję. :)

1) Pędzelek Hakuro H79, będę używała go do aplikacji cieni i ich rozcierania. :) Chciałabym kiedyś skompletować sobie te pędzelki, póki co jeden taki mi wystarczy. :) Niedługo jak będę miała więcej czasu wolnego, to zrobię makijaż z użyciem tego cuda. :)



2)Balsam do ust Balmi, ja wybrałam miętowy na lato. :-) Tu odrobinę się zawiodłam, bo po tylu pozytywnych opiniach, które czytałam spodziewałam się lepszego nawilżenia jak na taką cenę. Mam wrażenie, że ta wersja miętowa delikatnie chłodzi usta, co jest bardzo fajne. Nawilżać nawilża, ale nie na długo, chyba, że po prostu moje usta muszą się z nim zaprzyjaźnić. :P A ja co do balsamów do ust czy do ciała jestem wymagająca. Jeśli chodzi o sam wygląd to dla mnie bomba, wygląda pięknie i wygodnie się nim smaruje. :)
3) Rzęsy Ardell Natural DEMI Wispies, wyglądają pięknie i naturalnie, już nie mogę się doczekać, aż je przykleję. :) No właśnie..muszę tylko kupić w końcu porządny klej. :)



4) Szczotka do włosów Tangle Teezer, co prawda długo zastanawiałam się nad jej zakupem, ale raczej nie będę żałować. Zdecydowałam się na wersję kompaktową ze względu na to, że często szczotkę noszę w torebce. :P Może doprowadzi moje włosy do ładu.. Używacie?
Lecę spać, jutro do pracy, kto ma w majówkę wolne to niech sobie odpocznie, albo wybawi, co kto lubi. :P
Ż
yczę Wam udanego dłuugiego weekendu! :*

1 komentarz:

  1. Jakie nowości ;) ja czekam na 2 pędzle z hakuro ;) a szczotkę planuje za okolo miesiąć zamówić , ciekawe czy jest aż taka cudowna ;d

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.