sobota, 12 kwietnia 2014

New in #2


Cześć, niedawno wróciłam z uczelni, a mając chwilę czasu wolnego udało mi się skoczyć do kilku sklepów i zrobić małe zakupy. :-) Kto mnie bardzo dobrze zna, to wie, że potrafię przesiedzieć nawet godzinę w jednym sklepie, także w konsekwencji wiedząc, że muszę się pospieszyć nie udało mi się kupić dokładnie tego co planowałam. :P Jak ja nie lubię pośpiechu!

  •  Czas na słodką rozkosz dla naszego ciała..
    -masło do ciała Dairy Fun o zapachu karmelowego jabłka <3 W nutach zapachowych, które uwielbiam :-) Moim zdaniem to świetny pomysł na prezent! :)









    -żel pod prysznic Original Source o zapachu maliny i rozpieszczającej wanilii, już nawet wąchając ma się ochotę to wypić.. :P





  • -Bardzo lubię maseczki z Ziaji, to już moja kolejna, a postanowiłam na oczyszczającą do cery tłustej. Już nie mogę się doczekać, kiedy ją nałożę. Przed ''zabiegiem'' robię delikatny peeling, samą maseczkę trzymam 10-15 minut, po czym dokładnie zmywam. :-)
    -Sztuczne rzęsy z Catrice, obawiam się jednak, że dołączony do opakowania klej nie będzie zachwycający, więc chyba będę musiała kupić Duo w Inglocie..
    -Czarny eyeliner z Miss Sporty, już kiedyś go miałam i pamiętam, że sprawdzał się dobrze, chociaż do drogerii zajrzałam specjalnie po żelowy eyeliner z Essence, bo ostatnio mi się już skończył. Niestety nie było go w Naturze, więc zdecydowałam się ponownie na Miss Sporty. :-)


  • Krótka koszulka z Croppa (40zł), to było zauroczenie od pierwszego wejrzenia! :) oraz pierścionki H&M (10zł)..mały drobiazg, a cieszy :-)






    Planuję od jakiegoś czasu zrobić strój dnia, żeby wprowadzić małą nowość na bloga, niestety pogoda nie dopisuje..mam nadzieję, że wkrótce jednak się uda:) A Wy co ostatnio wypatrzyłyście w sklepach?
    Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.