środa, 26 marca 2014

Moja kolorówka


''You are a universe
In a grain of sand 
A song of songs to me
Half a grin
More than a burst of laugh...''




Hej słoneczka:*

Dzisiaj przedstawię Wam moje ulubione kosmetyki do makijażu, część z nich używana jest na co dzień, a część od święta. :) Może wypatrzycie coś co Was zainteresuje, jeżeli będziecie ciekawe szerszej opinii/recenzji o danym produkcie to dajcie znać, zrobię oddzielny post.




  • Podkład:
    Ja używam Revlon Color Stay do cery tłustej, dla mnie jak na razie najlepszy podkład jaki miałam, zimą nosi się idealnie, ciut gorzej latem, zatem powoli rozglądam się za czymś bardziej lekkim, a zarazem dobrze kryjącym.



  • Korektory:
    -do zakrywania niedoskonałości Rimmel Stay Matte, jednak używam go rzadko. :-)
    -do zakrywania cieni pod oczami doskonały jest korektor BB rozświetlający z Bell







  • Puder:
    Teraz używam pudru z Max Factora(wybrałam transparentny), póki co jestem zadowolona, mat trzyma cały dzień, nie zapycha, czego się obawiałam, ponieważ zawiera on w swoim składzie parafinę. Jak na razie na plus! Drugim pudrem, który z resztą już mi się kończy jest Rimmel Match Perfection, mogę Wam go śmiało polecić, jest bardzo dobry.




  • Bronzer:
    Genialny bronzer z Miss Sporty, który nie robi plam, łatwo się rozprowadza oraz jest mega wydajny..do tego niska cena. Same plusy. :-) Moim nowym produktem jest mgła pudrowa brązująca z Paese, będę go jednak używała w wakacje, kiedy będę bardziej opalona, ponieważ daje mocny efekt.






     
  • Podręczne cienie, baza, eyeliner oraz róże, których używam czasami jako cienie, ponieważ nigdy nie podkreślam nimi swoich policzków. :)
    Moim nowym zakupem, z którego jestem zadowolona to cienie z Revlona, mają dobrą pigmentację, jednak nie miałam okazji przetestować ich cały dzień na powiekach. Śmiało mogę polecić pojedyncze cienie z My Secret, które można nakładać również na mokro. Stwierdziłam, że nie będę pokazywać swoich paletek w tym poście, bo zrobię to kiedy będę miała wreszcie upatrzoną już ze Sleeka, a kiedyś może i Naked. :) Baza pod cienie I Love Stage jest z Essence, tak samo jak eyeliner. :)



    Śliwkowy róż z Avonu, brzoskwiniowy z Wibo


  • Balsamy do ust, pomadki, błyszczyki i szminki:
    -rewelacyjny balsam Nivea o malinowym zapachu i ciemny róż z Bourjois, który fajnie nawilża
    -błyszczyk z Bell i z Paese
    -szminka Golden Rose nr 48 i Colour Chic 101 z Pepco, kupiona daaawno temu
    -pomadki matowe Stay Matt z Essence 01 i 02



  • Tusz do rzęs:
    Maybelline Rocket Volume Exspress i świetny Rimmel Scandal Eyes Lycra Flex




  • Kredki do oczu i do brwi:




    Do makijażu dziennego używam tylko kilku produktów z podanych wyżej:



    Miłego. :*

3 komentarze:

  1. widzę, że również jesteś zakochana w revlonie :)

    http://karo-duda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. co sądzisz o perfumach lady million ? paco rabane

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.